Monday 20 December 2010

Trønderbataljonen --> Johanne


På lørdag hadde vi familiemiddag med mine foreldre og brødre, og mormor og Kjell Steinar. Da ble det servert pinnekjøtt ala pappa og det var et nydelig måltid. Jeg trur vi alle spiste litt for mye, men plass til hjemmelagde pepperkaker og kaffe ble det.
Utpå kvelden satt mamma, pappa, Kjell Steinar, Nils-Morten og jeg og surfet litt på youtube og da kom vi over noe som heter Trønderbataljonen. Pappa hadde allerede sett en del av det da det ble sendt på tv for noen år siden, men ikke resten av oss. Kvelden ble da avsluttet med latter fra oss alle siden det hele var temmelig komisk.
Mens vi satt og så dette kom jeg til å tenke på min gode venn frøken Johanne Sofie Nygaard. Hun prøver rett som det er å bli en ekte trønder og hun begynner å bli ganske god også. Skulle vel egentlig bare mangle med tanke på at vi nå har kjent hverandre i to og et halvt år. Så jeg dedikerer dette til deg, Johanne. Denne videoen viser deg hva du må gjøre for å virkelig bli en ekte trønder. Du er på god vei, og som Foley sier til vår gode venn Mayo: In every class, there’s always one joker who thinks that he’s smarter than me. In this class, that happens to be you. Isn’t it, Mayonnaise? Jeg vet at du kommer til å takle dette mye bedre enn Mayonnaise. God fornøyelse. 


2 comments:

  1. Ha ha ha HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Tusen takk, dette ser jeg på som en ære!Har faktisk aldri sett dette og det var jo hysterisk. så no rægne æ med at dokke ha me sorte mokkasina. MED duska tilbake!ellers blir hanjhonj i banj! (Jeg skal herved tilføre cv'n min: Ganske god i trøndersk ifølge en trønder!) TUSEN TAKK!

    ReplyDelete
  2. Haha, så bra at du likte det :D Tenkte på deg med en gang jeg så dette og måtte jo bare dedikere det til deg! Håper alt er bare bra med deg, snuppa. Savner deg og gleder meg masse til vi møtes igjen i januar :D

    ReplyDelete

Thank you for taking your time ♥ Your comments put a big smile on my face and I read and respond to every single one of them ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...